Och med onsdagen kom vila


Igår bara satt jag. Jag tänkte på livet, kollade på tv, klickade runt mig på internet och drömde om en utlandsresa. Tillsist gjorde jag pyttelite i min sammanfattning om upphovsrätten, men det var bara sådär lite så att jag skulle känna att jag faktiskt hade gjort någonting. Därför är denna torsdagen till för extremplugg! Idag ska marknadsföringslagen förmodligen präntas in, eller bakgrundsfakta om EU .. men först ska jag sammanställa mitt fulla dokument och skicka till mina studiecirkelnskamrater. Jag sitter nu inlåst med glasögon, fina kläder (bara för humörets skull) och ska strax koka lite te. Utanför fullkomligt vräker snön ner. Det blir en perfekt plugg dag, det känns ända in i märgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0