Helt totalt utarbetad


Igår fick min käre pojkvän höra allt om hur tufft och irriterande mitt liv är just nu. Juridiktentan på lördag är riktigt tung, nästa fredag ska statistiken göras om, julsakerna i nedplockade men står i lådor i lägenheten eftersom min vindsnyckel inte fungerar, jag behöver dammsuga och imorgon ska jag storhandla. Samtidigt är jag riktigt trött och helt utarbetad! Jag har inte vilat sen i somras, och då vilade jag inte ens. För då jobbade jag eller pluggade. Likadant som jag har gjort i två år. Bara jobbat och pluggat utan vila. Inte ens över jul var jag särskilt ledig. Jag orkar inte mer. Min kropp har helt slut på energi och att ta sig upp ur sängen på morgonen är en sådan kraftansträngning att jag är chockad över att faktiskt ens tar mig upp. Allt jag vill är en ledig helg, iväg någonstans där jag blir ompysslad, får gå i morgonrock och sova sålänge jag vill. Min förkyldning behöver läka ut ordentligt. Inte för att klaga alltså. Men hur mycket jag än tycker om min skola och känner att den är helt rätt, så är jag ganska trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0