Att ha pli på sin pojkvän


Hela måndagen gick jag och var sugen på choklad. Ni vet ett sådant grymt sug som tyder på att inget annat någonsin kommer kunna duga. Dock hade jag lämnar 200 gr Marabou apelsinkrokant hemma hos min man och höll mig därför borta från socker och annat, bara för att jag visste att kakan väntade på mig. Dock blev jag sjukt förvånad (& besviken!) när kakan inte ligger kvar på skrivbordet och när jag frågar om den ler Jakob finurligt och svarar att den åt han upp. Och att den dessutom var väldigt god. Tur är dock att han ville mig så väl att när vi var ute på kvällspromenad igår gick vi inom ICA och jag fick välja precis vilken choklad jag ville. Så jag passade på och bytte upp mig till en lite finare premium, bara för att jag fick. Sedan gick vi hem, bäddade ner oss, åt choklad och såg på det senate avsnittet av "Det okända" (mitt val) och bara mös. Eller tja, mös fram tills att Jakob utrrycker : Emelie, lova att vi aldrig ska vara med i detta programmet. Sedan skrattade vi mest.

Ikväll ska han laga middag till mig och sedan ska jag vara hans dejt på deras klassfest. Ibland känner man sig bra älskad :)


Kommentarer
Postat av: E

Skrattade igenkännande när jag läste detta. Har en liknande historia att berätta på fredag. ;)

2011-01-19 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0