I can't stand to be alone?

Jag har börjat med en himla dålig ovana. Eller ovana och ovana, jag kan inte hjälpa det, men det är ändå sjukt trist! Jag drömmer nämligen mardrömmar så fort jag sover ensam. Igår efter ett dagslångt besök i Blekinge var jag så in i bombens trött så jag bestämde mig för att sova ensam. Jakob pussade mig hejdå, skrev godnattsms och allt var på sin plats ... förutom sömnen. Jag var så trött att ögonen inte kunde vara öppna, men sömnen ville inte infinna sig riktigt för jag låg liksom och halvsov och drömde samtidigt sjuka saker. När jag väl somnade på riktigt fortsatte jag in i en värld av förvirring och andra otäckheter. Usch! Tur att vi på allvar pratar om att flytta ihop nu. Om allt går som det ska kommer vi faktiskt också att göra det om ett år. Det känns spännande!

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, nu är jag kränkt. En annan ligger typ fem meter från dig, men inte duger man! ;)

2011-02-11 @ 15:14:41
URL: http://nyel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men du skedar ju inte ;(

2011-02-11 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0