När livet är på topp!

Jag har funderat .. som vanligt. Jag kan verkligen fundera tills huvudet går sönder. Men det positiva är att jag numera i stort sett alltid funderar över det som är bra i livet. Visst, jag har mina dåliga stunder, men de kommer allt mer sällan. Och dessutom vet jag om att det alltid finns någon som stöttar mig och håller mig om ryggen. Hursomhelst är det sjukt många som just nu frågar om jag trivs på min utbildning och om jag valt rätt och ju oftare jag får svara på frågan, desto mer säker blir jag på att ja, jag älskar min utbildning och jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja byta.

Att jag inte tackade ja till eventutbildningen tackar jag idag gudarna för. I Växjö finns allt som jag behöver, jag får läsa det jag vill, jag får jobba med det jag vill, jag får umgås med fantastiska människor och jag mår bara så jäkla bra helt enkelt. Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja hoppa av och börja på en ny kula, oavsett vad som hände. Min framtid ligger i en kreativ värld full av PR, kommunikation, fotografier, textskrivande och projektledning. Åh, herregud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0