Mitt nästa inköp!

Igår kom min älskade Kickstidning. Jag rev upp den, öppnade och satt en bra stund och läste om alla krämer, parfymer och hårprodukter som kommit, och klassiker som redan funnits men som man bara vill njuta lite av. Att få just Kicks tidning är lyx för mig. Jag tittar på fäger, fantiserar om dofter och inspireras av smink och annat. Just igår fastnade min fokus på en artikel om "Badrums humor". Det handlade om märket Anatomicals som kommit till Sverige och som numera finns att köpas på Kicks. Flaskorna är i fina pasteller och på flaskorna står meningar som don't just clean it woman, scrub it (bodyscrub). Som den lotion och krämfacist jag är vill jag givetvis testa. Och eftersom jag är i behov av en ny bodylotion inom kort ska jag nog spendera 79 pix på denna underbara flaska som både kommer göra mig glad och len.

Hur glad blir man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0