Ett ganska meningslöst inlägg

Efter ett inte allt för ansträngande arbete om projektets digitiala närvaro tog jag mig fram och tillbaka till gymmet. Och bara det var ju ett gympass i sig, herregud vad det blåser! Det är sådär hemskt att benen liksom slås tillbaka när man går .. eller så är det jag som blivit svag efter min paus från gymmet på typ tre veckor. Det suger att vara sjuk! Men nu är jag igång och halvvägs påväg mot sommarkroppen 2011. Det är rätt skönt att min kropp är så lättränad som den är eftersom jag i grund och botten är ganska lat när det gäller träning. Nu dricker jag Gainer och äter morot. Om ungefär en och en halv timme kommer Linnéa och Caroline hit och stannar tills imorgon. Det ska bli grymt kul! De har ju rest runt i Australien, och det ger ju en liksom lite mindre möjlighet att träffas tyvärr.

Idag är en bra dag och jag är glad .. igen!



Ps. hur trist är det inte med sådanna här inlägg egentligen? Vem bryr sig om min träning och vardag? Jag behöver verkligen inspiration till att skriva om någonting kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0