Vansinnig


Lätt i sinnet efter ett mycket givande samtal med min man gick jag till garderoben och plockade fram min klänning som jag tänkt ha ikväll. Senast jag hade den var på juldagen och visst satt den löst då, men det stannade där den skulle iallafall. Så vad händer idag då? DEN RAMLAR AV! Jag skojar inte. Såfort jag andades ut hängde klänningen under brösten och allt som fanns kvar var en svart BH som jag helst inte vill visa hela Sivans ikväll.

Jag blir så trött på min kropp! Jag tycker att jag sköter mat som jag ska, och äter varierat. Inte tusan bantar jag i alla fall. Jag fattar inte vad som är fel? Varför kan jag inte behålla min kroppsform som jag var så nöjd med för en månad sen? Nu blir det byxor och tröja ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0