The love of my life

 

Efter en supermysig lördag med Jakob måste jag bara påpeka att han verkligen kan vara världens bästa och mysigaste. Efter kubben var vi genomkalla och jag kände knappt mina tår. Så vi bäddade ner oss i flera timmar och bara mös. Efter det tog vi oss till ICA och hem till mig för att hitta ingredienser så vi kunde baka pizza. Efter det mös vi lite till och sen gick vi till Louise och Anis för att titta på Kick Ass, som faktiskt var en riktigt bra film!

Sen gick vi hem och bäddade ner oss igen och somnade på en gång. Jag älskar att somna brevid honom! Vi har det riktigt bra tillsammans! Och jag är glad att jag hittade honom. Och jag är ännu gladare att han inte gav upp på mig när jag höll på att fega ur. Vi har fått kämpa lite mot diverse motgångar, men det har verkligen visat sig vara värt det! Jag säger som han skrev i kortet som kom till rosorna: 100% lycka för första gången <3

 

Jag lägger in bilder på rosorna en gång till. Numera hänger de torkade men är fortfarande så underbart vackra. En av de finaste överraskningar jag någonsin fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0