Sömntuta


En tröttis Jakob ligger brevid mig och snusar så gott. Jag vill inte väcka honom så jag fördriver tiden vid datorn.

Nu är alllår slut för det här året. Jag hade hört mycket om det innan, och hur grymt det skulle bli. Och det var lika sant som det var sagt. Festivalen var amazing! Vi har haft en fartfylld vecka med såpaolympiad, allkårskamp, födelsedagar, konserter, öltält, kareoke, regn, sol, överraskningsfest, vin, cider, lera (väldigt mycket lera), roligt folk. Ja, jag vet inte allt. Då jag har haft Claras kamera har jag inte vågat ta den med mig ifall den skulle komma bort. Men jag har bilderna i huvudet. Ojoj, lilla Linda som står längst fram på Maskinens spelning och uttrycker "jag är för liten för det här, jag kan inte andas". Haha! Ett minne för livet!

Idag ska jag och Jakob ha mys och kolla på Spartacus, en serie om romartiden med gladiatorer, romare och kärlek. Ganska bra faktiskt! Sen ska vi hem till Sanna som fyller år idag och äta sushi och fira henne. Efter det ska jag nog plugga lite ikväll, det kan behövas.

Nu ska jag krypa ner till Jakob igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0