Sjukling


Jag har känner mig febrig, har bomull i huvudet och öronen, superont i halsen, och smärta i alla leder som finns. Men ändå har jag pluggat i 5 timmar idag, tvättat, diskat ett berg av disk, dammsugit bort att helgens lera och skurat badrummet. Jag borde ta mig tusan få något pris.

Imorgon är det besök på ännu ett företag där en ekonomirapport ska skrivas. Men fy fan, vad dåligt jag mår! Ursäkta språket. Om en timme ska jag därför pallra mig hem till Jakob och däcka i hans säng och ligga där tills imorgon. Och han ska ta hand om mig, det har han lovat.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch :( Krya på dig sötis!

2010-05-17 @ 18:14:23
URL: http://mikaelalindsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0