Sjuk, igen


Japp. Nu är jag här igen, men snor som försöker tränga sig ur skinnet är stort sett, hals- och huvudvärk och känner mig yr. Blöhö! Jag har tur som har Linda. Hon gick och köpte smör, nässpray och troligtvis Ipren till mig idag. Jag orkar inte mer. Antar att jag skulle tagit Claras råd förra veckan och chillat istället för att springa på möten, gå på föreläsningar och plugga som en tok. Men men, vad gör man?

Nu sitter jag i biblioteket och skriver med Sanna och Elin. Det går bra! det finns ingen tid till att klaga :)


Kommentarer
Postat av: hubbie

Kan hända att det smög sig ner en passionschoklad där till dig med. vem vet?

2010-05-24 @ 13:59:58
URL: http://nyel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0