Såpaolympiad


Har upplevt en av de roligaste dagarna på campus hittills! Jag, Sanna, Ronja, Ramona och Maria deltog i såpaolymiaden där vi fick kasta oss fram som mänskliga bowlingklot, springa stafett, spela innebandy, spela handboll och springa "idioten" fram och tillbaka på såpaindränkta plastmattor. Herregud vad roligt det var! Vi vann inte, utan hade bara riktigt jäkla roligt! Nu har jag en stukad stortå och blåmärken på hela kroppen. Men det var det lätt värt! Jag längtar tills bilderna kommer ut!

Vi har också överraskat Amanda som fyller 20 år idag med cupcakes och paket på morgonen. Nu kokar jag lita makaroner, sen ska jag läsa lite nyckeltal för att sedan somna tidigt. Förlorade lite sömn förra natten och känner att tröttheten tränger sig på. Alla andra ska ut eller gå på restaurang ikväll. Men jag sparar mig tills imorgon, då ska vi fira Sanna och Amanda, och det kommer bli toppen!

Självklart glömde jag kameran idag, hade nog inte hunnit ta bilder heller visserligen. Jag sparar på platsen för de nakenbilder som Clara tydligen vill ha på mig som tack för lånet. Haha! You wish Clara Enqvist ;)


Kommentarer
Postat av: Claran

Damn... :P hihihi

2010-05-11 @ 20:05:02
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0