Överraskningsfest


Vi hade en grym kväll igår! Innan klockan sju samlades vi ca 25 pers hemma hos Jakob och grabbarna för att vänta in Anis som fyllde år dagen till ära. När han öppnade dörren började alla sjunga "ja må han leva" och man riktigt såg lyckan hos honom när ögonen tårades där för en liten stund. En sån härlig känsla! Kvällen bjöd på musik, trevligt sällskap, marängsvisch och andra roliga saker.

Den bjöd även på andra saker som inte var lika trevliga men som jag väljer att inte skriva om då jag hellre pratar med än om folk. Kan dock säga att jag är riktigt glad och stolt idag! Och att mitt och Jakobs förhållande känns mer stabilt och att jag verkligen litar på honom!

Nu kommer snart tjejerna hit, sen ska vi hem till Johan och Calle som bjuder på förfest innan festivalen ikväll. Hoppas på att det blir ännu en grym kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0