Ni irriterar mig!


Dumma, jäkla, äckliga, skittvättstuga! Fixa dem någon jävla gång? Jag har bott här i ett halvår och i stort sett haft problem varenda vecka som jag har tvättat.

Förra gången gick maskninen sönder och vaktmästaren ursäktade sig med att "de håller på att byta ut maskinerna". Jotack. Det är ju bra, men hursomhelst så fick jag ha blöt tvätt i min lägenhet i två dagar, som ändå inte var torr efter det. För det finns inget bra ställe att hänga tvätten på. Utom värmegrejjen i badrummet, som förresten gjorde fula brännmärken på två av mina tröjor.

Idag var det torktumlaren som var satt på auto. Vilket enligt instruktionerna betyder att den ska tumla tills tvätten är torr. Förstår ni det? TORR! Men icke. Den valde att stanna efter bara en liten stund tydligen. För min tvätt var fortfarande blöt när jag kom tillbaka. Och då var dessutom tvättiden slut, så jag fick vackert hänga upp tvätten inne i lägenheten ännu en gång.

Och sen undrar jag hur dåligt egtt torkskåp egentligen kan vara? Jag har tröjor därinne i två timmar och de var ändå blöta. Trots att jag hade på högsta värme.

Tack Stubor. You suck!


Kommentarer
Postat av: Henryfride

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-11-29 @ 11:13:38
URL: http://henryfride.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0