Mer äcklad än någonsin


Jag hittade just en grupp på facebook som ville stoppa en viss blogg. Namnet tänker jag inte ens nämna då jag inte vill göra reklam för den och det den står för.

Hur som helst klickade jag mig in på bloggen och vet ni vad den handlar om? EN KVINNA SOM HAR SEX MED HUNDAR! Det var det äckligaste jag någonsin läst och sett så jag klickade ur mig på en gång. Herregud! Stackars oskyldiga djur som inte vet bättre. Människor däremot borde göra det. Vi människor borde veta bättre än att para oss med hundar. Hundar är djur och hör ihop med andra hundar. De får säkerligt tillräcklig tillfredställelse av det.

Och ägarna till dessa hundar ska vi inte ens prata om. Hur kan ni? Ni köper en osyldig valp för vad? Att den växa upp och se ha samlag med människor. Samlag som hunden varken kan säga ja eller nej till. Hur kan ni veta att hunden vill? Hur vet ni att den inte bara gör vad den blir tillsagd? Önskar ni inte hunden bättre?

Jag slutar aldrig förvånas av hur människor tänker och att de ständigt kan få dina tankar om den mänskliga rasen att sjunka. Just nu mår jag fysiskt illa och jag vill inte skriva om detta egentligen med tanke på att många i min släkt läser min blogg. Men jag var tvungen. Ett sådant här hemskt och fullständigt fruktansvärt ämne kan jag inte hålla tyst om. Hur kan de? Hur tänker de? I detta fallet är jag inte för alla människors fria val i livet. För det är fel! Så fel! Mer fel än mycket annat på vår jord.

Ägare och deltagare: Ni äcklar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0