Laddad


Jag sitter och peppar inför grillningen med KomMedia som strax går av stapeln. Ett event som jag själv planerat, marknadsfört och arrangerat. Det känner verkligen toppen! Om en timme beger jag, Linda och Sofie oss till ängen med partytält, filtar, grillar, kubb och musik. Jag har fått mycket pepp och beröm på vägen och hoppas verkligen på en grym kväll!

Jag älskar verkligen att vara ansvarig och att få planera. Jag hade nyss ett intressant samtal med min vän Fia. Hon sa att det nog blir toppen eftersom jag i stort sett är född till att planera. Och att jag lätt kunde vara en diktator och bestämma över folk. Vi kom på att om jag hade levt i nazityskland hade jag typ varit Hitler, förutom alla psykoidéer och dödande. Kanske inte det bästa vi någonsin kommer på, men jag tycker ändå att det var lite komiskt.

Oj , vad jag kommer få skäll nu för att jag jämför mig med en av världshistoriens värsta män. Men kom ihåg att jag bara jämförde hans sätt att styra folk! Inte att jag stöttar de sjuka idéer som han hade! Se det roliga i det! :)


Kommentarer
Postat av: E

Så mysigt och trevligt det blev Emelie. Bra fixat där! :) Och du får ha kvar min länk här om du vill, bara du tar bort mitt efternamn. Kram!

2010-05-06 @ 18:27:40
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0