Kvarteret skatan <3


Liveföreställningen av Kvarteret Skatan går just nu på ettan. Jag har önskat hela hösten att se den, men den spelas bara i Stockholm så planerna gick tyvärr i stöpet. Så gissa om jag är glad nu?

Det var absolut värt att gå hem från Vigge för att sitta ensam och titta på detta. Dessutom lagar jag potatismos, kycklingfilé och beasås. Det var ett par timmar sedan jag och Jakob åt så nu var det dags igen.

Åh vad lycklig jag är nu! Någongång ska jag se dessa människor i verkligheten. Jag slänger dessutom in ett av de bästa klippen så att ni verkligen kan skratta.

Ha en trevlig kväll nu gott folk, jag vet att jag kommer ha det i alla fall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0