Jag är peppad


& jag är glad!

Hela dagen har rullat som på räls med möten, redovisningar och balansräkning. Just great! Är riktigt sugen på att sätta igång med det hemliga projektet. Det kommer ju bli toppen! Dessutom var mäklarna riktigt imponerade över vårt arbete med. Yes!

Funderar på att sätta saxen i mitt eget hår ikväll. Mina uppklippningar är på utväxt men ganska slitna. Får se om jag orkar. Har trots allt varit hemifrån sen åtta i morse och kom just hem. Även om jag mest gjort roliga saker.

Ska koka mig lite te sen, fixa ett par mackor och sen läsa ekonomikompeniduim. Jag kan inte fatta att jag faktiskt tycker att det är roligt. Clara kallade mig smart idag! Hon sa att hon var imponerad över att jag förstod så mycket att jag kunde ställa frågor på lektionen. Och därmed vad jag smart. Det är konstigt vad en sådan kommentar kan förgylla ens dag och bara peppa ännu mer. Tack Clara! :)


Kommentarer
Postat av: Claran

:D :D

Haha nu förgyllde det min dag att du blev så glad för min kommentar!! :) :)

Och jag menade det :)

2010-05-04 @ 22:26:26
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0