En vild vecka


Det känns dumt att säga, men när lördagsnatten kommer, och jag vet att söndagen kommer att spenderas med film och ekonomiböckerna, då kommer jag vara glad!

Denna veckan är grymt kul! Men den tar på krafterna. Vi är inne på tredje dagen och jag har redan en lila/blå storttå som gör pissigt ont! Och har tappat bort en vindjacka. Jag hoppas dock på att den ska komma fram! Igår gick vi ut men jag gick hem med Perra och hade djupt snack tills han somnade i soffan och jag i sängen. Jag vaknade dock när Jakob satte nyckeln i dörren. Vi lade en filt på Perra som sov riktigt djupt, men efter en stund vaknade även den lilla parveln och gick upp till sig.

Nu ska jag strax bege mig mot Maria för att tagga inför Allkårskampen som vi hoppas blir riktigt rolig! Någon vinst vet jag inte om jag har energi till. Haha!

Hur ska veckan sluta?


Kommentarer
Postat av: Elin b

Låter kul. Hoppas det går bra för er idag. Vi ses på fredagsfestivalen. Jag är så laddad! :)

2010-05-13 @ 11:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0