En ny favorit


Igår när Linda köpte Ipren och andra sjuksaker till mig så råkade hon få ner en Marabou med smak av passionsfrukt och chili också. Jag antar att hon hade tröttnat på mitt tjat om att jag ville smaka den. Haha! Gullegris! Jag måste säga också att, vilken gudomlig smak! Först söt vanlig choklad som blandas med syrlig passionsfrukt. Dessutom har den en grym eftersmak som verkligen stannar. Jag kan inte annat än vara ledsen om den ska försvinna från hyllorna. Den är lätt min nya Marabou favorit. Efter Marabou premium med hasselnöt och nougat förstås. Den slår ingen!

Nu kommer snart grabbarna, då blire fotboll. Jag har maxat med kläder på mig. Denna kyla vid denna tid på året borde vara olagligt.



Kommentarer
Postat av: Elin

Du glömmer väl inte den där termosen hoppas jag? ;)

2010-05-25 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0