En hektisk dag


Klockan ringde halv sju imorse, jag snoozade till tio i. Sen var jag uppe för att sitta i biblioteket, dricka kaffe och plugga ekonomi. Vid halv ett gick jag hem och åt, diskade och städade. Sedan gick jag på nollningsmöte, mitt första som ansvarig. Det känns bra och jag har koll på saker och ting (hoppas jag). Nu ska jag käka, duscha, opponera på ett par arbeten och sedan ska jag dra till min kärlek för lite måndagsmys.

Jag älskar dessa dagar när jag är på g från morgon till kväll, för att sedan bara få somna med Jakob. Det är så livet ska vara. Med en välbehövlig paus då och då :)


Kommentarer
Postat av: Claran

Du var jättebra idag! Sa verkligen till när det behövdes! Bra jobbat Emelie!

2010-05-31 @ 23:32:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0