Ekonomirapport och stressfinnar


Yes. En ny dag gryr och det är dags att ta itu med ekonomirapporten som ska skrivas om ett företag. Jag har nu lagt två dagar på tentan, så idag ägnas halva dagen åt att skriva. Det känns ganska skönt egentligen, att få skriva. För det är ju det jag vill göra. Det som de allra flesta i min klass vill göra. Vi är inga ekonomer. Men snart är kursen slut, och jag kan bara hålla tummarna för att tentan går vägen. Vill helst inte komma tillbaka i Augusti och göra om den. Men får jag gör det så får jag. Det är bara att bita ihop, som vanligt. Haha!

Jag märker nu också vilken stress och press som denna kursen sätter på mig. Finnarna har börjat blomma igen, precis som under organisationskursen där vi jobbade under hård press. Egentligen är det ganska konstigt att jag får stressfinnar .. För jag älskar att ha press på mig och jobbar allra bäst efter en deadline. Men tydligen så vill inte hyn hålla med.

Synd att det ska skrivas idag, för det innebär i stort sett att jag måste sitta inne, och solen lyser för tredje dagen i rad på campus. Är sommaren äntligen här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0