Dagen som gått



Idag anser jag mig själv varit mycket effektiv! Det beror säkert på den lugna lördagen igår.

Jag har övat budgetuppgifter tills det mesta satt. Mycket tackvare Linda som kom ner och hjälpte mig när jag hade fastnat! Tack och kärlek till dig! Nu har jag dock fastnat lite igen och ska be om en förklaring imorgon tänkte jag. Men jag är riktigt nöjd ändå! Att klara en budget helt själv är för mig lika stort som det är för en höjdhoppare när denne vinner SM. VM blir det om jag klarar tentan. Märklig jämförelse kankse? Haha! Ikväll ska jag läsa lite om nyckeltal och i kompendiet. Lite i taget om det ska fastna!

Dessutom har jag dammsugit upp allt katthår som fanns, så det känns skönt! Lille Lucifer har åkt hem nu, och som present fick jag en jättefin, alltså verkligen jättefin(!), glaslilja som Karin hade blåst själv. Tydligen är hon en hejare på det där med glasblåseri! Tack till dig med! Det behövdes verkligen inte! Men jag blev verkligen glad! Liljor är ju dessutom mina favoritblommor.

Jag tänkte faktiskt unna mig lite film nu, har ju pluggat sen 12 i stort sett (förutom när jag gjorde lite nya spotifylistor) så det kan behövas.

Just det! En liten bisak: Jag har insett storheten i Ted Gärestad idag. Har inte riktigt förstått mig på honom innan. Men vilken musik! Han är som en poet. Mina favoriter är absolut Himlen är oskyldigt blå och För kärlekens skull.

Nu vet ni vad som händer . Hoppas ni är nöjda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0