Busy woman


Jag har fullt upp! Och jag älskar det! Plötsligt är jag både allkårs- och grillkvällsansvarig. Men jag tycker ju om att fixa med det så det är väldigt chill! Nu ska jag strax på möte med Clara för att diskutera det hemliga projektet. Spännande värre!

Efter det ska jag nog ta ett par minuter i solariumet, känner att det behövs. Ikväll blir det till att läsa ekonomikompendium och fixa klart det sista för allkår.

Och imorgon måste jag gå och köpa cd-skivor tills torsdag då grillningen är och bränna lite skivor. Plus gå på Lindas och de andra fredarnas arrangerade kongodag för att lyssna på föreläsningar och annat. Sen plugga lite mer ekonomi, jag är duktigt peppad! Jag har förstått det vi sysslar med och tänker fortsätta med mina övningar för att hålla hjärnan igång.

Dessutom är mitt nyhetsbrev för KomMedia nästan färdigt och redo att ges ut. I'm on fire!

Visst låter det bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0