Inget speciellt


Egentligen har jag inte så mycket att säga. Jag ska öppna upp boken om konfliktlösning på arbetsplatsen nu tänkte jag. Anteckna och få in så mycket som möjligt. Snart kommer Erika med Sheldon (hennes och sambons kise) som jag och Linda ska passa när hon är i Göteborg med min man och ett par till. De kommer tillbaka imorgon så Sheldon behöver inte stanna hos Linda särskilt länge. Vi tänkte testa att ha honom här tillsammans med Thea men eftersom hon kan vara en riktig liten hagga ibland vågade vi inte det. Sheldon är ju bara barnet liksom :)

Imorgon blire fest hos Maria i klassen. Finkläder är temat. Superkul att klä upp sej! Dock ska jag inte dricka någonting eftersom jag har mått illa ett par dagar nu igen ..

Annars är det mesta fint! Har fått prata av mej med mamma, Jakob och Linda om tjejen som jag tidigare skrev om, så det känns bättre. Nehe, dags att plugga. Jag slänger in en bild på Thea till mamma, jag vet att du saknar henne! :) Hon börjar föressten bete sig som att jag är hennes mamma igen. Ska ligga raklång på rygg i min famn, bli runtburen, skriker för att jag ska plocka upp henne, dessutom får inte Jakob röra mej för då skriker hon, haha! Galen katt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att Thea håller efter er:) Hon ser ut att ha det bra i alla fall.

2010-02-27 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0