Fullspäckade dagar


Jag vet, jag vet! Jag uppdaterar typ aldrig! Men hur ska jag finna ro när allting annat ska göras samtidigt? Men jag är glad! Jag är glad att mitt liv här är fyllt av alla dessa saker som ständigt finns att göra. Nu sitter vi ungefär halva dagarna i biblioteket och skriver på vårt fältarbete. Och min grupp är ta mej tusan helt klart bäst! Linda sa just till mej att den gruppen som vi arbetar i nu, borde alltid samarbeta. Och jag kan inte annat än hänga med, att sitta med Linda, Clara och Louise i biblioteket och plugga hårt samtidigt som vi kan skratta tills vi kiknar är en underbar känsla! Sedan kommer jag hem där numera även Thea bor eftersom mamma får renoverat. Jätte mysigt att ha en liten katt som jamar och vill bli kelad med när man öppnar dörren. Sedan finns det Jakob, och vad kan jag säga om honom mer än att han är underbar? Att jag skulle kunna hitta en sådan underbar karl trodde jag aldrig. Det är nog det som kallas kärlek! Dessurom finns det en hel drös med underbara människor i klassen som jag vill umgås med, men tiden tyvärr räcker inte. Sen ska det lagas mat, diskas, städas, tvättas och så ska jag hålla mej själv iordning. Tyvärr har min lust för att fixa naglarna och ha ansiktsmask osv , sånt som jag älskar, minskat. Passionen finns kvar, men om jag känner mej stressad pallar jag inte.  Nu låter det som jag klagar, men det gör jag inte. För jag älskar detta livet! Och jag vet att jag stressar upp mej själv mer än jag borde, men anyway, jag är glad!

Jag tänkte slänga upp lite bilder så ni får se vad vi sysslar med. Saknar er alla därhemma, spec mamma! <3

Jag, Jakob, Mikael och Fia (som tog denna underbara bild) har flyttat in i min lägenhet.



Mikael och Fia har sjungt singstar ihop.



Jag har klippt Perra.



Linda, Cimpa och Elin har druckit alkohol i min säng.



Amanda och Sofie har haft kul i min soffa.



Jag har färgat håret på Perra och Fredrik.



Vi i styrelsen har bowlat (och fjantat) med KomMedia! Vår studentförening om ni missat det.



Styrelsen igen.



Jag har klippt Elin, eller hon har klippt och jag finjusterat.



Vi har firat Sofie ...



... och Nicole



Målat mustach på Perra.



Haft klassmys.



Thea har myst.


Det är inte allt, men det är en del :) Igår lekte jag och Jakob i snön (som når ungefär upp till knäna) och jag blev mulad för första gången i mitt liv. Men jag lyckades fälla honom. En stor händelse för mej! :)

Nu får det vara nog! Nu ska jag skriva det sista på mitt arbete!


Kommentarer
Postat av: Calligraphy

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 18:22:59
URL: http://calligraphy.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0