Flaggan i topp ..


.. det blev en med snopp!

Grattis Sara och Jonas till er lille prins!

Jag önskar er lycka till på vägen och ser fram emot att få träffa den lille så fort jag kommer hem till Ronneby igen.
Herregud, jag kan verkligen inte förstå att en av oss (och av oss så menar jag vi från det gamla tjejgänget) har en liten skrikande skrynklig sak som ska skötas om 24 timmar om dygnet. Att en av oss faktiskt har en liten människa som de själva skapat och som består av deras eget skrot och korn. En liten människa som de ska ta hand om i minst 18 år. En liten person som ni ska älska villkorslöst och ställa upp för i vått och torrt. För mej känns det som ljusår bort (eller tjaa, kankse fem, sex år bort) Men ni har faktiskt ett litet barn nu. En liten pojke med brunt hår och röda putande läppar. Han var underbart fin! Det var han verkligen! Så ännu en gång önskar jag er grattis och lycka till med allting! Jag tänker på er! <3


En glad Sara med Liam i magen. Oktober 2009.



Kommentarer
Postat av: sara

så fint du skrev gumman nu när man är så känslig haha =) pussar och kramar från oss

2010-03-01 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0