Vilken härlig dag!


Dagen igår var bara bra! Tentan gick bra, tror jag, det kändes som att frågorna som kom var de som jag verkligen hade pluggat på så det var skönt! Efter det fick jag mina skattebäring, låt mej bara säga såhär: TACK SKATTVERKET! Efter det åkte jag och min kärlek till Skopunkten och köpte 3 par skor (jag två par och han ett) för 450 kronor, helt sjukt bra! Fina var de med! Sen storhandlade vi så skåpen är fyllda.

Efter det gick vi till Mikaela och Henrik med Mikael för våfflor och allmänt mys. Och gud vad trevligt vi hade! Så vettiga människor som man verkligen kan snacka, skratta och bara ha kul med! Älskar ärlighet hos människor och de två är verkligen sådanna som säger vad de tycker face to face, love it! Mikael vet vi ju redan att jag tycker om, den tredje parten i mitt och Jakobs förhållande, haha!

Idag tvättar jag, ska plocka in torrvarorna eftersom jag inte hann det igår, sen ska jag skriva mitt paper som jag missade när jag låg på sjukhuset, plus försöka flytta över allting ifrån min gamla dator till min nya så att jag kan ta hem den gamla till mamma som just nu är i stort sett utan . Ikväll ska jag och Jakob titta på film och ha allmänt mys eftersom vi tappat lite tid denna veckan, och även kommer göra i helgen. För imorgonbitti kör jag hem! Det ska bli skönt! Jag ska försöka träffa Sara, Tina, spendera tid med mamma, plugga lite och jobba .. Så det blir fullt upp! Men kul ska det bli!

Just det, solen skiner igen! Våren är här! :) Bara positiva saker!


Kommentarer
Postat av: Claran

Har du köpt ny dator?! :O Shit va nice! :)

du kan inte tänka dig låna ut den gamla när jag ska lämna in min på reparation ;) ^^ hihi

2010-04-01 @ 10:46:46
URL: http://chokladargodis.blogspot.com
Postat av: Claran

Aaaw va gullig du är! :)

(tänker att du nog lättast ser om jag svarar här)

Hehe det vore väldigt snällt om jag får låna den... fast... det blir nog inte förrän jag varit i paris då... så det blir nog lite svårt!

Men tack så jättemycket att du kunde tänka dig det iaf :) Jättegulligt!

2010-04-01 @ 11:25:59
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0