Vänner av det manliga könet


Jag kom nyss hem ifrån Perra. Han hade tagit med sej Nintendo64 från Nybro så att vi skulle kunna spela. Gulle dej! Roligt var det, och jag fick vinna en gång iallafall. Blir nog en hel del kvällar med Mariocart där nu skulle jag tro.
Efter en stund kom Fredrik också och vi började prata om alla möjliga saker, manligt vs kvinnligt, relationer och problem. Och jag måste säga att ta mej tusan vad skönt det är med vänner av "det andra könet"! Deras perspektiv på saker och ting är helt annorlunda och det kan vara så himla jordnära och kloka. Ikväll höll de verkligen med mej till 100% i mina funderingar, även om de ibland sa emot och förklarade hur saker kan ligga till. Hur som helst så var det skönt att få stöd i form av kloka ord och igenkännande.

Missförstå mej inte nu, mina tjejer är  toppen och helt fantastiska! Man ibland är det faktiskt skönt med ett med ett manligt perspektiv. Att sedan Perra och Fredrik hade varit i samma sits var ju bara ännu bättre. Det var skönt att höra hur de tänkte, och hur de hade agerat.

Nu får jag det att låta som att jag har världens problem, men det har jag inte, så oroa er inte! Jag har bara en liten sak som ligger och gnager. Nu ska det dock bli ordning på saker och ting, hoppas jag i alla fall!

Nu blire bio med Sanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0