Trevlig kväll


Det blev ingen utgång för mig. Jag var alldeles för hungrig och ansåg mig inte ha råd att betala inträde till Stallarna för att käka. Så jag gick hem, tog på pyjamasen och krängde mackor. Mums! Är väldigt nöjd med mitt val. Jakob blev dock lite halvt besviken, men det kan jag leva med. Han kommer hem till mig sen. Har lagt fram en ny tandborste till honom som den underbara flickvän jag är. Han måste ju vara rädd om sina tänder. Och dessutom för att jag inte vill ha hans whiskeyandedräkt i ansiktet hela natten. Haha <3

Det var också ett par andra som druckit ett glas eller två för mycket ikväll. Känslorna satt utanpå och var otroligt varierande om jag säger så. Men jag nämner inga namn. För så kan det gå ibland och det är ingenting som förstörde någonting för någon. Lilla sötfrö! Väljer att prata med damen imorgon när vi båda kan förstå vad hon pratar om :)

Nu ska jag titta på Vänner och sen ska jag nana lite innan min man kommer hem. Imorgon blir det en relaxdag. Men jag ville bara säga att jag är mycket nöjd med kvällen. Både hur den utspelade sig hos Amanda och Erika. Så jag somnar med ett leende på läpparna och med en icke länge hungrig mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0