The truth about diamonds


Dagen började bra! Jag lyckades klicka mej fram till en artikel om att Nicole Richie håller på med sin andra bok. Yeeeeeees! säger jag. Hennes första bok "The truth about diamonds" är en av mina absolut bästa böcker och min bok är i stort sett sönderläst efter alla gånger jag haft den framme.

Nicole Richie ger i den boken den sanna sidan av det såkallade "ljuva" hollywoodlivet innehållande droger, sex och alkohol i stora mängder och beskriver det på ett inte alltför charmerande sätt. Idag har hon tagit sig ur allt detta och har istället bland annat börjat tillverka underbara smycken i cool hippiestil som ni kan titta på här. Hon har dessutom skaffat två barn och verkligen blivit en hårt arbetande kvinna/mor som man kan beundra.

The truth about diamonds fick mej verkligen att fastna eftersom den är både vacker och väldigt grov emellanåt. Dessutom känns den så himla ärlig när hon beskriver sin relation till droger, mat och alkohol. Dessutom beskriver hon sin avgiftning vilket låter som ett rent helvete rent ut sagt!

Så nu ska jag alltså börja vänta på nästa bok, åh undra vad den kommer handla om! Jag kan knappt vänta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0