Streetfashion goes campusfashion


Haha, jag sitter och skrattar för mig själv. Mikaela har skrivit om en diskussion som vi hade igår. Den gick kring män och när de går upp så mycket i vikt att de utvecklar bröst. Jag anser det orättvist att en kille kan bära upp en BH bättre än vad jag kan. Skämt å sido.

Jag och Sofie var ute på campus för en stund sedan och skrev för Kommuniké, KomMedias tidning. Detta nummer handlar om image och olika sätt att uttrycka sig på. Någonting som passar in i vår utbildning på olika sätt. Så jag och Sofie fick i uppdrag att intervjua 4 personer med sköna stilar. Repotaget var lätt att göra eftersom studenterna var så samarbetsvilliga. Dessutom var det grymt kul! Jag älskar att leka journalist. Kankse slutar jag på den banan, det är det ingen som vet. Vår föreläsare har berättat att några av oss kommer att "hamna på fel väg och bli journalister" som han så fint uttryckte det. Hursomhelst kommer det nog att bli grymt! Så håll ögonen öppna på KomMedias hemsida för tidningen hamnar där i sluändan.

Jag är nu inne på att utveckla ett annat event. Jag ska fundera lite på det. Utveckla min idé, och se om jag har tid. Jag är på G! Dock måste jag lägga ner mycket energi på den kommande ekonomikursen. Så vi får se.

Nu ska jag springa upp till Linda och duscha. Detta eftersom mitt badrum, inklusive dusch, är fullt av blöt tvätt. Men det luktar gott i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha! det är verkligen inte ok att ha manboobs. Jag spyr lite på insidan :P Btw. Hoppas ni får sjukt kul ikväll! Jag är avis. Jag vill också festa :( Men nästa helg, Kubb-VM! Du måste vara med! Då är det feeest! :D:D:D PUSS!

2010-04-30 @ 17:44:31
URL: http://mikaelalindsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0