Skånebesök


Jag pratade med Tina nyss, och till helgen kommer hon hit! "Hela den långa vägen" från Kristianstad till Växjö åker hon. Åh! Som jag har längtat och räknat ner sedan vi bestämde detta i mars månad typ. Denna lilla fantastiska människa ska komma hit och förgylla hela min helg! Så himla kul! Igår var jag lite nere för att bokningen av gästkort till Sivans (uteställe här på campus) krånglade och var himla eftertraktade och det verkade för en sekund som att min bokning av gästkortet inte hade gått in. Men imorse löste det sej den mindre krisen och Tinas gästkort befinner sej just nu i Lindas lägenhet. YES! jag är lycklig! Ibland ska man ha lite tur. På lördag är det alltså vi som skakar rumpa på dansgolvet efter Louise brakfest, just like the good old days :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0