Opepp


Är inte så peppad på någonting idag av olika anledningar, dels är jag trött på att helatiden motarbeta mig själv och mina tankar som på ett eller annat sätt kommer förstöra de saker som faktiskt är så fantastiska i mitt liv nu. Men jag skriver inte mer här för jag vill inte gnälla för mycket i bloggen så jag vill hålla den positiv och glad. Allt ni behöver veta att jag är opepp idag , men att jag jobbar på det.

Jag ska i alla fall ta mej en powernap eftersom jag är grymt trött! Sen ska jag laga mat, plugga och duscha. För att sedan avnjuta en kväll i biosalongen med Sanna. Troligen blir det en hel del girltalk, vilket både jag och Sanna verkligen kan behöva! Det är skönt med henne. Jag känner att hon har ungefär samma (cyniska) synsätt på saker och ting som mig. Men hon stöttar, och jag stöttar tillbaka. Och idag kan jag behöva lite medlidsamhet ! Hur otroligt töntigt och vekt det än låter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis då! :)

2010-04-06 @ 19:38:07
Postat av: Anonym

skriver sanna! haha

2010-04-06 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0