Myskväll



Har haft en sjukt härlig och alldeles underbar kväll med Johanna, Jakob och Mikael. Äntligen fick jag se Avatar som alla har tjatat om. En grymt bra film måste jag medge, och mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Mycket av det bra låg väl i den sjukt grymma miljön, men ändå, den var bra liksom. Cool! Johanna har dessutom "godkänt" Jakob med flera tummar, berömt mej i mitt val och bestämt påpekat för mej hur fina vi är tillsammans. Haha! Är så glad att jag får visa henne allt som finns här och mitt liv. Imorgon blire girls night in med vaxning av ben, ansiktsmask, ögonbrynsplock (för mej iallafall), nagelvård och säkert lite olivolja i håret också. Allt detta med tända ljus, vin och massa, massa snack. Vi tenderar att prata halvt ihjäl oss när vi ses. Säger som Johanna sa för en stund sen: Jag önskar att vi alltid kunde sitta här tillsammans :)


Förresten, fick ta med mej Johanna till vårdcentralen idag. Jag ringde för min huvudvärk som pågått i en vecka ungefär. Tydligen hade jag bihålsinflammation. Se på den! Men jag mår fint. Lite tabletter så rullar jag som vanligt.

Nu ska vi se på Törnrosa. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Misstänkte det- dumma näsa du har som ständigt är täppt i näsan! Hoppas ni får det mysigt imon! :) Kram

2010-04-23 @ 02:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0