Med lite sömn blir allt bättre


Jag har sovit på saken, och just nu gör jag bakad potatis. Två saker som absolut får mej på bättre humör! Jag har bestämt mej för att inte låta människor som endast vill förstöra få göra det. Jag ska tro på mej själv! Och jag ska lita på när mina vänner säger att jag duger. Johanna sa faktiskt tillochmed igår att jag är bäst. Helt utan anledning, och helt från ingenstans. Sådant värmer <3

Påminnelse till mej själv: Du är bra! Och låt ingen liten numera obetydlig person få förstöra det som  du vill ha och är värd! Och lär dig dessuom att lita på det folk säger till dej!



Tänk vad lite sömn kan göra


Kommentarer
Postat av: Akuaipa

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-08-31 @ 13:20:32
URL: http://akuaipa.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0