Mammakärlek


Min mamma är gullig hon. Tror hon tycker att det är lite jobbigt att ha en dotter med bihålsinflammation flera mil iväg för jag får både små söta samtal och sms där hon undrar hur jag mår. Antar att hon möjligvis tänker på förra gången jag hade det och i stort sett inte kunde röra mig. Men jag är inte lika sjuk nu mamma. Jag har bara ont i huvudet , och tabletterna gör sin verkan. Lilla söta mamma :)

Insåg just att det inte finns en enda bild på mamma i min dator. Eller ja, det finns två. Men dem vill hon inte att jag lägger ut. Det blir till att fota i sommar. Nu när hon varit duktig och gått ner i vikt och blivit så snygg :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag fastnar inte på bild:)

2010-04-25 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0