London baby!


Pratade med Johanna en stund igår. Saknar henne något fruktansvärt! Men nästa helg ska vi äntligen ses. Underbart! Hon är en sådan person som kan få dej att gapskratta även om du sitter och gråter för något jobbigt som man går igenom. Inte för att någon av oss gjorde det igår, så då skrattade vi bara.

Vi har i alla fall bestämt oss för att ta en resa till London i sommar för shoppning och allmänt turistande. Ni vet Big Ben, Madame Tussaudes, Picadilly circus, Camden market, ja allt ska vi se. London är någonting som jag drömt om sen jag var typ 10 år. Och någongång vill jag bo där. Det är liksom en sådan stad som jag är totalt himlastormade förälskad i, utan att ens varit där. Att sen få uppleva det med Johanna gör det bara bättre.


Yeah, London baby! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅH! Det ska bli så roligt! Du,jag och London, kan det bli bättre?(:

2010-04-14 @ 10:39:13
Postat av: Mikaela

Åk i början av augusti för då ska jag också dit! ;)

2010-04-15 @ 09:10:08
URL: http://mikaelalindsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0