In the middle of a breakdown


Jag är inne i en såndär svart period. En sån som alla går igenom då och då. När ingenting med mig duger. När jag är för smal, för plattbröstad, för blek, för ful och allmänt äcklig. När jag har för slitet hår och när jag inte duger till någonting. Men jag vet att jag snart kommer ur det. Känner redan hur förmiddags promenad/joggingen rensade huvudet.

Dessutom ringde Sofie och sa en sådan enkel sak som att det alltid är sådär för människor. Det går upp och ner. Vettiga ord från henne. Så nu tänker jag sätta i olivolja i håret sen ska jag duscha bort min svett och bli fin igen. Eftermiddagen/kvällen ska förhoppningsvis spenderas med min älskling. Då kan jag knappast bli annat än glad :)

Efter duschen ska jag faktiskt rensa garderoben på allt gammalt och äckligt. Och imorgon är det fotboll, Öster - Landskrona. Victor som är en infödd landskronabo ska heja på dem. Perra vill heja på Öster. Jag, jo jag ska bara heja på tränaren för Landskrona, Henke Larsson. Min ultimata idol genom tiderna!

Landskronainfödingen och hon som hejar på Larsson.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är jättefin! Så sluta tänka dumma tankar. ;) Och tack för igår babe det var väldigt trevligt! :D

2010-04-29 @ 07:19:23
URL: http://mikaelalindsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0