Have you met Perra?


Var precis ute på en promenix med Perra. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Glada saker, dåliga saker, olika raggningssätt, uteseende, diskuterat ingående kring om han borde ha mörkt eller ljust hår (jag anser mörkt och han ljust). Och en hel massa andra saker. Imorgon ska jag klippa honom och sen ska vi spela mario-cart på hans Nintendo -64. Awesome!

Jag är riktigt glad att jag har hittat en killkompis. Har verkligen saknat att ha någon att diskutera olika saker med, någon av det manliga könet. De ser saker på ett helt annat sätt och är oftast helt ärliga i sina åsikter. Jag vill påminna er om att mina tjejvänner är de absolut bästa! Men killar har en tendens att se saker från en hel annan synvinkel än vad tjejer har. Visst finns Jakob som är världens bästa pojkvän, men det är ju om honom som jag ofta vill prata med Perra. Haha! Hemma kunde jag alltid prata med Adde eller Simon, men nu är Adde i Norge och Simon jobbar så vi pratar inte på samma sätt som förut, och det är så himla synd! Men nu finns Perra och kan återskapa den platsen, tack och lov :)

lite synd att jag har lyckats dela hans ben, men jag lovar att det egentligen är helt ;)


Kommentarer
Postat av: Perra

Så fint av dig Emelie! :)

2010-04-26 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0