Godnatt från en blondin


Är hemma efter en urtrevlig kväll med Louise, Stina, Perra, Emil och Cimpa. Jag och Louise har slingat håret och jag börjar nu faktiskt bli mer och mer lik en blondin. Lite mer kamomillshampoo kommer behövas, och troligtvis lite silvershampoo i topparna där den mörka färgen suttit, men det funkar. Vet dock inte om jag är så nöjd med att bli ljus .. Vi får se. Jakob får ju som han vill iallafall. Nej men skämt å sido, egentligen har jag inget val för till sommaren kommer mitt hår bli ljust vare sej jag vill det eller inte, men det är å andra sidan rätt skönt. För egentligen är det rätt fräscht med blondiner. Oj, vilket konstigt inlägg ..

Hursomhelst, vi har det jätte trevligt med shoppning på Maxi där Emil fick visa leg när han köpte energidryck (15 års gräns) , och jag fick betala för en vare för mycket vilket ledde till att jag fick en gratis tianlott eftersom det var deras policy. Ingen vinst givetvis för min tur och lycka för dagen var väl förbrukad, men det var en trevlig gest iallafall!
Efter det gjorde vi varma mackor med egengjord svampstuving, åt massa godis och drack 2 liter cola om inte mer. Vi kollade också på Sandra Bullocks film som hon antingen blev nominerad eller vann en Oscar för. Jag är ganska säker på att hon vann men orkar inte kolla upp det. The blind side. Jättefin film! Och verklighetsbaserad. Väldigt mysig och kärleksfull. Jag rekommenderar den starkt!

Just det, Stina berättade om när hon och hennes familj var på Tylösand i somras och började spela volleyboll mitt i en turnering ibland massa proffs bara för att "en bana var ledig". Hahaha! Jag skrattade så jag nästan grät. Gud vad roligt det måste sett ut.

Med den tanken ska jag släcka ner datorn och sova lite. Men först ska jag ta en sista titt på mina rosor och min lilla nalle :) Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0