Frustration


Jag är irriterad och frustrerad. Mest på vår organisation och deras ändringar av planer. Frustrerad över att vi helt plötsligt ligger efter i arbetet. Frustrerad över att jag ska sitta hela dagen till sena kvällen idag och imorgon när solen skiner ute. Frustrerad över att jag behöver plugga på söndag när Tina är här. Frustrerad över paniken som sprider sig i min grupp på grund av detta. Frustrerad över all sömn jag missade inatt bara för att jag tänkte på detta. Och frustrerad på att jag tar ut min ilska och irritation på Jakob. Fina Jakob som inte ska behöva ta sånt. Allt jag ville var att vi skulle ha en mysig kväll tillsammans eftersom jag visste att nästa vecka kommer att vara hektisk. Istället blev allt fel. Och vi blir båda ledsna. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0