Favorit


Igår lagade jag förresten min och Lindas kycklinggryta med curry och annat gott till Jakob. När vi satt och åt smaskade han som aldrig förr och sa "mmmmmm" flera gånger om. Tillslut kläcker han ur sej att detta numera är hans favoriträtt, att de till och med är bättre än mina hemmagjorda biffar. Sådant är ju kul att höra (om man bortser från att biffarna är mina specialiter) Jag kan då sannerligen behaga min man! Jag var faktiskt så snäll så jag både gjorde maten OCH diskade. Jag känner mej som en hemmafru på 50-talet. Fast bara nästan, för Jakob kokade faktiskt riset. Haha! Men det är det värt! <3



Nu ska jag städa klart! Damma och hela altet. Är trött på att leva i misär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0