Fältarbete, check!


Fältarbetet är utskrivet, ihophäftat och nedslängt i Evas brevlåda. Så skönt! Själva rapporten blev på 16 sidor, med bara text! Det känns bra!

Igårkväll gick några från klassen plus lite folk utifrån hem till Fredrik och firade Ted som fyllde 22 år. Killarna hade gjort värsta roliga grejen för honom där de utgick från ett TV-spel där man är tvungen att utföra olika uppdrag, så som exempelvis skära av sig fingret. Och detta ska man göra för att få tillbaka sitt kidnappade barn. Vet i tusan vad det hette, men grabbarna är tydligen helt frälsta i detta märkliga spel. Nu behövde Ted inte skära av sig några fingrar, men han hade fått dricka upp en liter med hälften fanta och hälften sprit på 30 sek. Han fick krigsmåla sig och gå till biblioteket. Och en massa massa annat. Lät riktigt kul och genomtänkt! Dessutom var Ted mycket nöjd med sin dag verkade det som. Väl på festen bjöd Fredrik på både riverdance och rysk dans. Maria hällde rödvin på Sannas 800 kronors tröja. Perra anklagade mej för att inte umgås med honom längre. Elin dansade som en cowboy och jag hade det så bra i min soffa där jag bara pratade och studerade folk. Någon alkohol var jag inte sugen på.

Efter det gick jag hem till Jakob och somnade ännu en gång till band of brothers. Haha!

Nu ska jag äta frukost (Jakob hade inget smör!) och sen ska jag städa, sen träffa min nollningsgrupp och efter det kommer det bästa av allt: Johanna kommer hit!!!! Klockan två ska jag möta henne på stationen. Så himla nice! Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0