Ett spännande projekt


Idag efter seminariumet ville Clara prata med mig om "ett hemligt projekt". Åh så spännande tänkte jag. Tydligen ville hon ha med ig i sitt dreamteam för att skapa ett alldeles förträffligt event som ska ske i höst. Jag kan tyvärr inte berätta vad det handlar om, men jag kan säga att det kommer bli grymt! Dessutom älskar jag att planera och skapa event, det är ju inte en slump att jag sökte utbildning som event manager. Varför tackade jag nej till den? Aja, sånt ska jag inte fundera på nu. Då hade jag ju faktiskt bott i Varberg och missat allt kul som händer här. Så jag är glad att det blev Växjö. Jag känner mig dessutom otroligt hedrad att få vara en del av detta dreamteam! :) Tack Clara!

Jag tror att eventet kommer bli såhär grymt!


Kommentarer
Postat av: Claran

Aaaaaaw :D :D

Va glad jag blir!! Jag är väldans glad över att ha dig i teamet :D

Kommer bli så jädra great! :D

2010-04-27 @ 17:45:51
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0