Ensam igen


Lämnade av Johanna på stationen för någon timme sedan. Nu är det tomt.
Men vilka dagar vi har haft! Fulla av skratt, kramar, allvarliga samtal, ännu mera skratt, hemmaspa, sivansbrunch, vin, film, dans, galenheter, och så ännu mera skratt.
Tack för att du är du! Och för att du alltid får mej att le
:)

Nu är min sista hela hyra för denna lägenheten betald, även tv-licens och mobilräkning. Denna månaden blir inte nådig kan jag säga. Fattig som en kyrkråtta, det är jag det. Men jag överlever , som vanligt.

Nu ska jag faktiskt snöra på mig mina joggingskor som kom igår. Tackvare Ellos fina erbjudanden fick jag ett par hyffsade skor för 200 pix. Känns bra! Och nu ska de invigas, önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0