Biljettsläpp


Fotbollen igår sög. Jag vill inte prata om det. 

Idag ringde klockan tidigt, för vi skulle upp och ha champagefrukost på sivansängen för att sedan köpa biljetter till Allkår som är om ett par veckor. Ted och Viktor bjöd på champagne och jag ananas. Erkänn rättvist? Haha!

Efter ett tag öppnade sig himlen fullkomligt och vi bestämde oss för att smita in under Skånes nations partytält och hänga där. Efter ett tag blev det lite långtråkigt så jag, Linda och Amanda ryckte upp oss, bestämde oss för att med två andra tjejer delta i Valborgskampen, och klev bestämt ut i ösregnet.

Valborgskampen innebar bland annat att springa uppför en backe täckt av en plastpressening samtidigt som människor kastade såpa och vatten på oss. Vi skulle också kasta ägg på dansande människor och klättra på backar. Plus lite andra saker. Roligt var det i alla fall! Och ännu roligare var det när vårt lag fick veta att vi vunnit. Yes!

När jag kom hem tog jag en av de längsta duscharna i världshistorien. Hade nog egentligen inte behövt, jag var ju blöt ända in på underkläderna. Och nu ska jag strax gå hem till Amanda. Vi är 8 pers som ska ha finmiddag och ha allmänt trevligt. Efter det ska några av oss hem till Erika och Anders som bjuder på temafest baserat på bokstaven S. Vi får se vad jag väljer att kalla mig. Jag är nöjd med min outfit i alla fall. Sedan blir det utgång. Jag hade hoppats på Stallarna men det ryktas att det bara är ekonomer där ikväll? Annars blir det Sivans. Kul blir det nog i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0