Att sova ensam


Jag blir galen! Pratade med Jakob i telefon innan ikväll .. Vi har nu inte setts sedan i torsdags, och nu när jag hörde hans röst så insåg jag att jag faktiskt saknar honom. Det har gått 2 dagar. Betyder det att jag är galen? Håller jag på att bli galen? Är jag tråkig? Töntig? Eller är det bara kärlek? Tror inte att varken jag eller mina vänner trodde att jag någonsin skulle känna såhär. Men det är faktiskt tråkigt att sova ensam! Det är lite tråkigare utan honom. Dessutom så tänker jag på honom typ hela tiden!
Vad har hänt med stål-emelie?



Kommentarer
Postat av: Claran

Aaaw StålEmelie har blivit mjuk och gos kärleksEmelie :D :D

I like :D

2010-04-25 @ 09:55:57
URL: http://chokladargodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0